Wednesday, September 29, 2010

Berita sana sini

Naik Pangkat

Nafsiah menjadi Pen Pegawai Daerah di PPD Gred 41: Unit Bahasa
Shadan menjadi Pen Pegawai Daerah di PPD Gred 41: Unit Bahasa

Kemalangan:

Nafsiah kemalangan jalan raya di mana kereta yang di pandunya melanggar penonggang motosikal, patah tangannya.

Kehilangan:

Pak Sedara aku meninggal dunia di Kuala Lumpur

Belajar Masters

Che Hassan kini menjadi pembantu penyelidik di UPSI
Aku- dua minggu lagi habis sem 1/ masters Pengurusan Pendidikan di UPSI

Rumah terbuka:

Aku dan Che Hassan akan kerumah Yati Aziz petang jumaat ini...jom join...

8 comments:

ani said...

naf, tahniah atas kenaikan pangkat tu. Sabarlah dengan ujian Allah dan harap tangan tu cepat sembuh agar dapat melaksanakan tugas baru yang diamanahkan.

kk... please letakkan balik c-box tu. Itulah tempat yang ada nak lepas rindu kat kawan-kawan.

Anonymous said...

Tahniah Naf dan Saadan memang sesuai , kmlangan menimba syukurlah, masih selamat smga cepat sembuh ,slamat mjalaankan tugas baru. Tahniah Che Hasan menunjukkan dah boleh jadi pakar penyelidik . Saya kini dah bergelar nenek pada 21/09/2010 dan tarikh yang sama anak lelaki bongsutu juga di langgar kereta ketika bermotosikal..syukur tak patah riuk lututnya masih blm smbuh. ye kk letakle c-boxtu.. (halipah)

Anonymous said...

Tahniah Naf dan Saadan memang sesuai , kmlangan menimba syukurlah, masih selamat smga cepat sembuh ,slamat mjalaankan tugas baru. Tahniah Che Hasan menunjukkan dah boleh jadi pakar penyelidik . Saya kini dah bergelar nenek pada 21/09/2010 dan tarikh yang sama anak lelaki bongsutu juga di langgar kereta ketika bermotosikal..syukur tak patah riuk lututnya masih blm smbuh. ye kk letakle c-boxtu.. (halipah)

myhas said...

Tahniah buat Naf, Shahadan dan Che Hassan. Mudah2an dengan rezeki yang diberi Allah akan menjadikan kalian lebih bersemangat dalam memikul setiap amanah.

Tahniah juga buat Pah kerana dah jadi nenek. Lelaki ke perempuan, Pah? Juga tahniah buat Kak Long dan suami. Didoakan semoga Allah emeberikan keberkatan. Bersabarlah dengan dugaan Allah.

kembara kelana said...

pembetulan: tangan penunggang motor tu patah...nafr hantar kan ke hospital....bukan tangan naf

c-box kita kena kacau dengan out sider..kalau kita klik virus masuk..maka aku off dulu nanti aku masuk balik

nafa said...

Salam..Sop..adus, salah maklumat tu, betul, bukan tangan saya yg patah, tangan 'Bung Madura' tu yang patah,kereta saya teruk juga keadaannya, cuma saya masih trauma kalau memandu di jalan raya dan sebenarnya hati saya yang patah he..he..dan saya juga belum lagi dapat jawatan tu. Hari tu pegawai dari PPD tel offer jawatan tu, dia suruh hantar resume, bak kata usop'redah' je, saya pun dah hantar tapi sampai skrg belum dpt apa2 maklumat lagi, tak dapat pun tak apa, tak ada rezeki..tapi kalau tak ke PPD saya tetap akan keluar juga dari sekolah ni, nak cuba ke tempat baru pulak. Tapi, masalahnya surat pengesahan belum dapat, macamana ni?? Apa pun terima kasih atas doa kwn2 mudah2an ada rezeki utk saya di mana2.

Anonymous said...

Maaflah naf ape2pun ape yg berlaku semuanya kehendak allah, kan bagus klu kita dpt jumpe sembang panjang, saya dah agak bkn tangan naf yg patah biasanya penunggang motosikalle yg teruk, anak saya diberi cuti sampai 28/10/ tapi nasible semangatnya kuat terhencut2 dia masih ke sekolah, ke tuisyen nak PMR 5/10 nanti mudahan dia boleh jawab periksa...masa dia kmlangan dia pengsan ....tak sedar dia kata tahu2 dia dah di hospital, masa tu saya dlm perjalanan ke Kepala Batas hantar anak sulung utk berpantang di sana syukurlah.....(halipah)

Anonymous said...

Maaflah naf ape2pun ape yg berlaku semuanya kehendak allah, kan bagus klu kita dpt jumpe sembang panjang, saya dah agak bkn tangan naf yg patah biasanya penunggang motosikalle yg teruk, anak saya diberi cuti sampai 28/10/ tapi nasible semangatnya kuat terhencut2 dia masih ke sekolah, ke tuisyen nak PMR 5/10 nanti mudahan dia boleh jawab periksa...masa dia kmlangan dia pengsan ....tak sedar dia kata tahu2 dia dah di hospital, masa tu saya dlm perjalanan ke Kepala Batas hantar anak sulung utk berpantang di sana syukurlah.....(halipah)

Penghargaan kami ( ii )

jutaan terima kasih

Fasa 1
Dr Norlia bt Mat Norwani
( Teori dan Prinsip Pengurusan Pendidikan)
Prof Madya Dr Omar b Abdull Kareem
(Peng. Sumber Manusia dalam Organisasi Pendidikan)
En Ikhsan bin Othman
( Kurikulum dan Pengajaran Sekolah Rendah)
En Zain
( Communicative English 1)
Fasa 2
Hj Nazirmuddin bin Ahmad
( Kepimpinan Pendidikan)
Prof Kamaruzaman
( Psikologi Pendidikan)
En Omar bin Saleh
( Pend. Jasmani dan Sukan)
Fasa 3
Hj Nazirmudin bin Ahmad
( Pengantar Etika)
En Muhammad Khairudin Lim bin Abdullah
(Pengurusan Perubahan)
En Khalip bin Musa dan Prof Madya Hariri
(Pengurusan Strategik Pendidikan)
Pn Ainon
( Communicative English 2)
Fasa 4
Cik Jessnor dan Pn Harnani
(IT dalam Pengurusan Pendidikan)
Dr Khuan Wai Bing
(Kreativiti dan Inovasi Dalam Pendidikan)
Dr Maria bt Salih & Naziyah & Saadiah
( Kurikulum dan Pengajaran Sains Sekolah Rendah)
Fasa 5
Dr Che Mohd Zulkifli bin Che Omar
(Pemasaran Pendidikan)
Dr Shukri bin Zain
(Penyelidikan Tindakan)
Dr Seri Lanang Jaya bin Rohani
(Prinsip Pengajaran Bacaan)
Dr Lim Chong Hin
(Kurikulum dan Pengajaran Matematik Sekolah Rendah)
Fasa 6
Dr Khuan Wai Bing
( Negotiation Skills)
Hj Abu Bakar bin Yusuf
(Prinsip Pengajaran Penulisan)
En Sulaiman , Pn Suliana & En Samad
( Pengurusan Sistem Maklumat dalam Pendidikan)
Fasa 7
En Ibrahim Tamby Chek
Perakaunan Sekolah Rendah
Dr Malik & Pn Ramlah
Pengurusan Kaunseling
Dr Shukri Zain
Pengurusan Penyeliaan
Fasa 8
Prof Madya Hamidah & En Razak Manaf
Isu dan Perundangan dalam Pendidikan
Cik Asmara & Pn Roziah
Pengurusan ICT Sekolah Rendah

ALAMAT TERKINI AHLI PPGB 5A

ahli

PAHANG DM
JAMALUDIN KARIM
HALIPAH BINTI ABDUL AZIZ
MOHAMAD
YUSOF BIN MOHAMAD
ROHANI A GHANI
SHAHRIN
ALIAS ABU SAMAH
NOORHAYATI BINTI RASUL
TANG KAM LONG
WAI SAU KHAU
SHAHAR FADZILAH
VAIRAM A/L SHANMUGAM

PULAU PINANG

ABDULLAH BIN HASHIM
ANJALAY DEVI A/P KRISHNASAMY
ZUBAIDAH
NORMALA>

KEDAH

CHE HASSAN
AZMI BIN DIN
SEE HOCK CHUAN
LAU

PERLIS

ROSLI

SABAH
MARTIVI
SITI DAYANG
MOHD ZAWAWI
SHELLEY LIEW MUI LIN
@SHIRLEY LIEW
CHUNG YEE LAN
CHIN FONG MOI

SARAWAK
GOEN
APHONG

TRENGGANU
RASELI BIN ISMAIL
ALIAS
HASSAN BIN EMBONG
TENGKU ADNAN

SELANGOR

NORHAYATI
SHAADAN BIN MANAP
YEN LAI LENG
SIAH LAY CHOON
WONG SIEW KUEN
LOW CHOON YEN
NAFSIAH BT HUSIN

JOHOR

CHOONG
TEAH HAK BOON
TEO AH HENG
SOH MENG CHOON

PERAK

WAZIR
MAAROF
CHAN
HAMIDAH
ZAINAL BIN BAHARI
KUPAYEE

MELAKA

CHU CHEE HOE

NEGERI SEMBILAN

HASMAH
SARASWATHY