Thursday, February 9, 2012

3.8

Aku baru menerima keputusan sem 3.

PNGS: 3.8 dan PNGK aku 3.74

Che Hassan telah tamat dan akan konvo bulan Mac ini dan merancang meneruskan pengajiannya di peringkat PhD. Tahniah Che Hassan. Aku? Masih meneruskan pengajian ke sem 4. Insya Allah bulan 7 ni aku konvo, doakan aku berjaya.


Ingat tak masa bila peristiwa ini berlaku?

 dan siapakah Mak Chik ni? hahahahaha datin, bukan mak chik...sorry.

Aku tahu ramai kawan kawan still baca blog ini, cuma frezz saja. Apapun terus kunjungi blog ini kerana blog ini adalah satu pusaka kita bersama.

Sian aku...syok sendiri dalam blog ni ...tak perlah...dah nasib kan.  is it ..i m alone?

7 comments:

seri said...

aku masih setia.....

ani said...

aku pun masih ada....tapi takut juga nak call sebab kau mesti sibuk...dah kat putra jaya..tak naklah mengganggu...just dengar berita dari jauh....anyway all tahe best!!!!

sk dato ishak lumut said...

sy mmg selalu buka n baca tapi kekadang no new news


mmg mengharapkan kawan2 dulu respon kat sini.

maaruf alfa said...

tahniah pd c hasan and usof.

masih maintain n highly motivated

towards self-esteem.

chehassan said...

Terima kasih Maaruf. Terima kasih Usop. Walaupun dah dapat master, aku tak lupa diri. Korang semua tetap sahabat2 yang hebat dan sentiasa dalam memori.

kunan said...

Kadang2 kita kena mengada-ngada sikit. Nak tunggu orang lain...? Tunggu kucing bertanduk kot? Janji niat kita baik, kira oklah tu...

Anonymous said...

Alhamdulillah 15/3/2012 telah ulang tahun kelahiranku ke 52 berlalu tarikh 16/03/2009 tarikh kita konvo sedar2nya kini saya telah ke sekolah ke 5 sejak 2005.Mula belajar di SK Kuala Medang...July 2007 ke Jengka 24 ,Feb 2009 ke SK Penderas Feb 2010 ke SK Melati 16 Disember ke SKTlalang begitu perjalanan saya tidak seperti Che Hasan ,Usop ,Tengku, Aabang Hasan dan yang lain-lain yang meneruskan pengajian...Saya amat bangga dengan semangat tuan-tuan semua..tahniah dan teruskanlah perjuangan dan tulis2lah bahan yg boleh dikongsi...kadang2 saya ketandusan idea,ilmu untuk dikongsi jadilah saya sebagai pembaca setia tulisan tuan2 yg dah ada master dan PHD saya cuma mampu mengikis perasaan PHD aje...dan bulan Ogos insya allah akan mendapat cucu kedua....itulah kebanggaan kami ...Semuga semua sihat dan dibekati allah...amin...(Hjh Halipah)

Penghargaan kami ( ii )

jutaan terima kasih

Fasa 1
Dr Norlia bt Mat Norwani
( Teori dan Prinsip Pengurusan Pendidikan)
Prof Madya Dr Omar b Abdull Kareem
(Peng. Sumber Manusia dalam Organisasi Pendidikan)
En Ikhsan bin Othman
( Kurikulum dan Pengajaran Sekolah Rendah)
En Zain
( Communicative English 1)
Fasa 2
Hj Nazirmuddin bin Ahmad
( Kepimpinan Pendidikan)
Prof Kamaruzaman
( Psikologi Pendidikan)
En Omar bin Saleh
( Pend. Jasmani dan Sukan)
Fasa 3
Hj Nazirmudin bin Ahmad
( Pengantar Etika)
En Muhammad Khairudin Lim bin Abdullah
(Pengurusan Perubahan)
En Khalip bin Musa dan Prof Madya Hariri
(Pengurusan Strategik Pendidikan)
Pn Ainon
( Communicative English 2)
Fasa 4
Cik Jessnor dan Pn Harnani
(IT dalam Pengurusan Pendidikan)
Dr Khuan Wai Bing
(Kreativiti dan Inovasi Dalam Pendidikan)
Dr Maria bt Salih & Naziyah & Saadiah
( Kurikulum dan Pengajaran Sains Sekolah Rendah)
Fasa 5
Dr Che Mohd Zulkifli bin Che Omar
(Pemasaran Pendidikan)
Dr Shukri bin Zain
(Penyelidikan Tindakan)
Dr Seri Lanang Jaya bin Rohani
(Prinsip Pengajaran Bacaan)
Dr Lim Chong Hin
(Kurikulum dan Pengajaran Matematik Sekolah Rendah)
Fasa 6
Dr Khuan Wai Bing
( Negotiation Skills)
Hj Abu Bakar bin Yusuf
(Prinsip Pengajaran Penulisan)
En Sulaiman , Pn Suliana & En Samad
( Pengurusan Sistem Maklumat dalam Pendidikan)
Fasa 7
En Ibrahim Tamby Chek
Perakaunan Sekolah Rendah
Dr Malik & Pn Ramlah
Pengurusan Kaunseling
Dr Shukri Zain
Pengurusan Penyeliaan
Fasa 8
Prof Madya Hamidah & En Razak Manaf
Isu dan Perundangan dalam Pendidikan
Cik Asmara & Pn Roziah
Pengurusan ICT Sekolah Rendah

ALAMAT TERKINI AHLI PPGB 5A

ahli

PAHANG DM
JAMALUDIN KARIM
HALIPAH BINTI ABDUL AZIZ
MOHAMAD
YUSOF BIN MOHAMAD
ROHANI A GHANI
SHAHRIN
ALIAS ABU SAMAH
NOORHAYATI BINTI RASUL
TANG KAM LONG
WAI SAU KHAU
SHAHAR FADZILAH
VAIRAM A/L SHANMUGAM

PULAU PINANG

ABDULLAH BIN HASHIM
ANJALAY DEVI A/P KRISHNASAMY
ZUBAIDAH
NORMALA>

KEDAH

CHE HASSAN
AZMI BIN DIN
SEE HOCK CHUAN
LAU

PERLIS

ROSLI

SABAH
MARTIVI
SITI DAYANG
MOHD ZAWAWI
SHELLEY LIEW MUI LIN
@SHIRLEY LIEW
CHUNG YEE LAN
CHIN FONG MOI

SARAWAK
GOEN
APHONG

TRENGGANU
RASELI BIN ISMAIL
ALIAS
HASSAN BIN EMBONG
TENGKU ADNAN

SELANGOR

NORHAYATI
SHAADAN BIN MANAP
YEN LAI LENG
SIAH LAY CHOON
WONG SIEW KUEN
LOW CHOON YEN
NAFSIAH BT HUSIN

JOHOR

CHOONG
TEAH HAK BOON
TEO AH HENG
SOH MENG CHOON

PERAK

WAZIR
MAAROF
CHAN
HAMIDAH
ZAINAL BIN BAHARI
KUPAYEE

MELAKA

CHU CHEE HOE

NEGERI SEMBILAN

HASMAH
SARASWATHY