Friday, May 30, 2008

minggu akhir bersama...

hai kawan kawan
cepat masa berlalu...terima kasih kerana mula membaca blog kita, lagi banyak maklumat lagi baik.
pertama
tahniah kepada rakan kita yang dapat tukar, dapat naik pangkat, dapat menantu, dapat cucu dan merayakan sesuatu yang menggembirakan
kedua
terima kasih atas kerjasama kepada saya dan jk semasa mengurus tadbir kumpulan kita dalam fasa 7 ni...mana mana yang kekurangan tu mintak maaf lah banyak banyak...mana yang tersalah cakap terkasar bahasa...harap selesaikanlah dengan kemaafan
ketiga
pilihlah tok penghulu baru minggu depan ni dengan pemikiran yang waras dan kita akan adakan pemilihan di hadapan pensyarah. harap berkelakuan matang dan terpelajar. caranya senang saja
edaran pertama: semua orang tulis dua nama yang hendak dicalunkan. Tak kira sapa, penghulu lama ke, penghulu iab ke , perempuan ke, lelaki ke semua layak...ambil masa 5 minit sahaja
isnin

proses: dua nama terbanyak jadi calun tok penghulu: ambil masa 5 minit

edaran kedua: mengundilah kita- jumaat

maka lepas tu kita periksa dan penghulu fasa 8 telah dilantik...beres

oh ya terima kasih kepda hasmah dan tengku kerana menjayakan penyampaian hadiah pada puan ramlah. terima kasih juga kepada semua jk yang bersusah payah membantu saya dalam fasa ni...kita bersama susah dan senang...gua respect u all

salam hormat
tok penghulu pencen

5 comments:

yusofsipan said...

ye ler tu kau respek semua org, aku jer yg kau kureng respek sof, contoh: bila dapat call dari mana2 kaum pompuan terus jer kau tinggalkan aku terkontangkanting sorang2.... kau ni memang romeo la sof.... hehehe, pantang diayat dek pompuan....

yusofsipan said...

kau ni apa la sof, waktu aku ada kelas kau ajak aku chatting, waktu aku free kau tak kisah pun kat aku, sibuk kau melayan ntah sapa2 ntah, pompuan plak tu...

yusofsipan said...

sof,kau tahu tak batu 5 bakri kat mana? Kalau kita menghala ke bakri Bt 6, bila sampai Bakri Bt 5, kau tgok sebelah kanan, ada signboard, Hj Abdullah Batu Nesan. Dia buat kepok dan batu nesan, anak perempuan dia nama Salina jadi cikgu, staf aku masa aku jadi GB kat SK Simmpang 4, Pt Jamil dulu.

aku sbenarnya bukan nak citer psl cikgu salina tu tapi aku nak cadangkan kau singgah kat kedai batu nesan tu dan belilah mana2 yg sesuai dan kau letakkan aje kat blog kau yang hampir tak bernyawa ni....... hehehe jgn marah sof, nanti kena jual!!!

babai, luv u!

yusofsipan said...

sof, jangan lupa beli batu nesan tau, beli ler kepoknye sekali....hehehe

cepat tua sof kalau kau marah!

yusofsipan said...

sof, sekali lagi aku minta maaf di atas segala tutur kata aku selama ini yg telah menguris hati dan perasaan kau yg menyebabkan kau boleh forgive tapi susah dan ambil masa yg agak lama utk forget... its up to u sof, apa yg lebih penting aku telah sedar dan akui kesalahan aku dan minta maaf. aku tak pernah nak menyakiti hati dengan sebarang patah kata aku, kalau memang kau terasa maka itu adalah yg tidak disengajakan dan berlaku atas kelemahan dan kedaifan diri aku. aku sangat menyesali jika ada sesiapa yg terluka dan robek hatinya dek lemparan kata-kata aku...sebarang kesulitan sangat dikesali.

- ikhlas dari aku yg dlm usaha islah diri.

Penghargaan kami ( ii )

jutaan terima kasih

Fasa 1
Dr Norlia bt Mat Norwani
( Teori dan Prinsip Pengurusan Pendidikan)
Prof Madya Dr Omar b Abdull Kareem
(Peng. Sumber Manusia dalam Organisasi Pendidikan)
En Ikhsan bin Othman
( Kurikulum dan Pengajaran Sekolah Rendah)
En Zain
( Communicative English 1)
Fasa 2
Hj Nazirmuddin bin Ahmad
( Kepimpinan Pendidikan)
Prof Kamaruzaman
( Psikologi Pendidikan)
En Omar bin Saleh
( Pend. Jasmani dan Sukan)
Fasa 3
Hj Nazirmudin bin Ahmad
( Pengantar Etika)
En Muhammad Khairudin Lim bin Abdullah
(Pengurusan Perubahan)
En Khalip bin Musa dan Prof Madya Hariri
(Pengurusan Strategik Pendidikan)
Pn Ainon
( Communicative English 2)
Fasa 4
Cik Jessnor dan Pn Harnani
(IT dalam Pengurusan Pendidikan)
Dr Khuan Wai Bing
(Kreativiti dan Inovasi Dalam Pendidikan)
Dr Maria bt Salih & Naziyah & Saadiah
( Kurikulum dan Pengajaran Sains Sekolah Rendah)
Fasa 5
Dr Che Mohd Zulkifli bin Che Omar
(Pemasaran Pendidikan)
Dr Shukri bin Zain
(Penyelidikan Tindakan)
Dr Seri Lanang Jaya bin Rohani
(Prinsip Pengajaran Bacaan)
Dr Lim Chong Hin
(Kurikulum dan Pengajaran Matematik Sekolah Rendah)
Fasa 6
Dr Khuan Wai Bing
( Negotiation Skills)
Hj Abu Bakar bin Yusuf
(Prinsip Pengajaran Penulisan)
En Sulaiman , Pn Suliana & En Samad
( Pengurusan Sistem Maklumat dalam Pendidikan)
Fasa 7
En Ibrahim Tamby Chek
Perakaunan Sekolah Rendah
Dr Malik & Pn Ramlah
Pengurusan Kaunseling
Dr Shukri Zain
Pengurusan Penyeliaan
Fasa 8
Prof Madya Hamidah & En Razak Manaf
Isu dan Perundangan dalam Pendidikan
Cik Asmara & Pn Roziah
Pengurusan ICT Sekolah Rendah

ALAMAT TERKINI AHLI PPGB 5A

ahli

PAHANG DM
JAMALUDIN KARIM
HALIPAH BINTI ABDUL AZIZ
MOHAMAD
YUSOF BIN MOHAMAD
ROHANI A GHANI
SHAHRIN
ALIAS ABU SAMAH
NOORHAYATI BINTI RASUL
TANG KAM LONG
WAI SAU KHAU
SHAHAR FADZILAH
VAIRAM A/L SHANMUGAM

PULAU PINANG

ABDULLAH BIN HASHIM
ANJALAY DEVI A/P KRISHNASAMY
ZUBAIDAH
NORMALA>

KEDAH

CHE HASSAN
AZMI BIN DIN
SEE HOCK CHUAN
LAU

PERLIS

ROSLI

SABAH
MARTIVI
SITI DAYANG
MOHD ZAWAWI
SHELLEY LIEW MUI LIN
@SHIRLEY LIEW
CHUNG YEE LAN
CHIN FONG MOI

SARAWAK
GOEN
APHONG

TRENGGANU
RASELI BIN ISMAIL
ALIAS
HASSAN BIN EMBONG
TENGKU ADNAN

SELANGOR

NORHAYATI
SHAADAN BIN MANAP
YEN LAI LENG
SIAH LAY CHOON
WONG SIEW KUEN
LOW CHOON YEN
NAFSIAH BT HUSIN

JOHOR

CHOONG
TEAH HAK BOON
TEO AH HENG
SOH MENG CHOON

PERAK

WAZIR
MAAROF
CHAN
HAMIDAH
ZAINAL BIN BAHARI
KUPAYEE

MELAKA

CHU CHEE HOE

NEGERI SEMBILAN

HASMAH
SARASWATHY