Saturday, July 12, 2008

KKK 13: Geng Pahang: Yati Yang Glamour









NOORHAYATI BT. RASUL
013 9365785
SK SUNGAI ISAP, 25150 KUANTAN, PAHANG
29, Lorong Utama Taman Sri Mahkota Aman, Batu 11 Jln Gambang, 25150 Kuantan
600919-10-6396

Yati yang aku kenal memang merupakan seorang guru berdarah seni dan mempunyai pelbagai keistimewaan. Dia pandai memasak, buat kek dan biskut. Nama dia kalau dikuantan...sampai ke Pengarah pun kenal dia sebab ketrampilan dia di atas pentas masa menyanyi. Suaranya memukau...( ikut bakat emak dia...bintang radio ) maaflah kawan kawan, aku dah kerumah dia dua kali. saja jalan jalan bawak kawan-kawan yang nak pergi.

Di IAB aku dgn yati satu kumpulan kerja dan dia memang seorang yang komitmen dalam kerja berkumpulan, di UPSI juga begitu. Cepat belajar dan selalu marah pada aku sebab "kasar"nya budi bahasa aku kepada dia...maaf ajelah ti..

Glamour yang aku maksudkan ialah, sebut saja yati...hampir semua kumpulan tau siapa dia... pensyarah pun tau... tu maksudnya glamour..macam tulah kalau orang ada bakat, rupa dan ada minat nak jadi seliberiti.

anyway, kalau kawan kawan ke kuantan, geng pahang akan sedia membantu..dan dalam kumpulan kita ni geng pahanglah paling banyak sekali, aku, shahrin, tang, alias, yati, vairam, jamal, shahar, mat dan halipah. dari cameron sampai kerompin. call kami jangan tak call. Kami sedia membantu.

Yati- selamat menempuh hari penuh kebahgiaan selepas ini...ek ehm ( batuk ler pulak )

2 comments:

Anonymous said...

aku pun kenal si yati ni, tapi kenal gitu2 jer la tak rapat, lagi pulak tak sama kumpulan. Namun ada sekali tu, semasa di IAB aku terasa dihormati dan dihargai apabila dia minta supaya aku printkan sajak 'Atuk Merdeka'. Dengan segera aku printkan dan serahkan padanya... masihkah kau ingat? Hehehe, aku la ni dalam 'mode' mengimbau kenangan lampau sempena dengan berakhirnya pengajian kita di UPSI ogos ini. Selamat maju jaya dan berbahagia yati!!!

Sori sof, aku gunakan laluan di blog kau ini, jgn jeles, aku takde niat lain pun, cayalah....

kembara kelana said...

tak pe sop, blog ini adalah jambatan perhubungan antara kita..tiad yang harus dicemburu. baguslah kau ada ingatan macam tu
salam

Penghargaan kami ( ii )

jutaan terima kasih

Fasa 1
Dr Norlia bt Mat Norwani
( Teori dan Prinsip Pengurusan Pendidikan)
Prof Madya Dr Omar b Abdull Kareem
(Peng. Sumber Manusia dalam Organisasi Pendidikan)
En Ikhsan bin Othman
( Kurikulum dan Pengajaran Sekolah Rendah)
En Zain
( Communicative English 1)
Fasa 2
Hj Nazirmuddin bin Ahmad
( Kepimpinan Pendidikan)
Prof Kamaruzaman
( Psikologi Pendidikan)
En Omar bin Saleh
( Pend. Jasmani dan Sukan)
Fasa 3
Hj Nazirmudin bin Ahmad
( Pengantar Etika)
En Muhammad Khairudin Lim bin Abdullah
(Pengurusan Perubahan)
En Khalip bin Musa dan Prof Madya Hariri
(Pengurusan Strategik Pendidikan)
Pn Ainon
( Communicative English 2)
Fasa 4
Cik Jessnor dan Pn Harnani
(IT dalam Pengurusan Pendidikan)
Dr Khuan Wai Bing
(Kreativiti dan Inovasi Dalam Pendidikan)
Dr Maria bt Salih & Naziyah & Saadiah
( Kurikulum dan Pengajaran Sains Sekolah Rendah)
Fasa 5
Dr Che Mohd Zulkifli bin Che Omar
(Pemasaran Pendidikan)
Dr Shukri bin Zain
(Penyelidikan Tindakan)
Dr Seri Lanang Jaya bin Rohani
(Prinsip Pengajaran Bacaan)
Dr Lim Chong Hin
(Kurikulum dan Pengajaran Matematik Sekolah Rendah)
Fasa 6
Dr Khuan Wai Bing
( Negotiation Skills)
Hj Abu Bakar bin Yusuf
(Prinsip Pengajaran Penulisan)
En Sulaiman , Pn Suliana & En Samad
( Pengurusan Sistem Maklumat dalam Pendidikan)
Fasa 7
En Ibrahim Tamby Chek
Perakaunan Sekolah Rendah
Dr Malik & Pn Ramlah
Pengurusan Kaunseling
Dr Shukri Zain
Pengurusan Penyeliaan
Fasa 8
Prof Madya Hamidah & En Razak Manaf
Isu dan Perundangan dalam Pendidikan
Cik Asmara & Pn Roziah
Pengurusan ICT Sekolah Rendah

ALAMAT TERKINI AHLI PPGB 5A

ahli

PAHANG DM
JAMALUDIN KARIM
HALIPAH BINTI ABDUL AZIZ
MOHAMAD
YUSOF BIN MOHAMAD
ROHANI A GHANI
SHAHRIN
ALIAS ABU SAMAH
NOORHAYATI BINTI RASUL
TANG KAM LONG
WAI SAU KHAU
SHAHAR FADZILAH
VAIRAM A/L SHANMUGAM

PULAU PINANG

ABDULLAH BIN HASHIM
ANJALAY DEVI A/P KRISHNASAMY
ZUBAIDAH
NORMALA>

KEDAH

CHE HASSAN
AZMI BIN DIN
SEE HOCK CHUAN
LAU

PERLIS

ROSLI

SABAH
MARTIVI
SITI DAYANG
MOHD ZAWAWI
SHELLEY LIEW MUI LIN
@SHIRLEY LIEW
CHUNG YEE LAN
CHIN FONG MOI

SARAWAK
GOEN
APHONG

TRENGGANU
RASELI BIN ISMAIL
ALIAS
HASSAN BIN EMBONG
TENGKU ADNAN

SELANGOR

NORHAYATI
SHAADAN BIN MANAP
YEN LAI LENG
SIAH LAY CHOON
WONG SIEW KUEN
LOW CHOON YEN
NAFSIAH BT HUSIN

JOHOR

CHOONG
TEAH HAK BOON
TEO AH HENG
SOH MENG CHOON

PERAK

WAZIR
MAAROF
CHAN
HAMIDAH
ZAINAL BIN BAHARI
KUPAYEE

MELAKA

CHU CHEE HOE

NEGERI SEMBILAN

HASMAH
SARASWATHY