Monday, October 27, 2008

minta pendapat kawan kawan

salam sejahtera
semoga semua ok dan gembira, selamat bercuti juga...
disini aku mohon pendapat...jangan baca saja, sila berikan komen di ruangan bawah..
...apa kata kita set up satu pertemuan secara tidak formal...semas akonvo nanti..bayangkan kita dgn keluarga kita semua dah alang alang hadir ke upsi..kita set upkan satu perjumpaan santai, sembang sembang...makan makan...dan minum minum bersama...ada dua cara yang aku rasa terbaik...[ kalau che hassan ...kita jumpa kat kl lah...hahahahhaa] pertama kita berada di penginapan yang sama...macam kita semua menginap di kalumpang training centre [ tempat kita jamuan tu...] cadangan kedua kita berkumpul di tempat makan yang luas dan besar..masing dengan keluarga dan duduk di meja masing masing...habis satu restoren tu kita booking....contoh di di dusun bay ke atau rest house slim ke dan sebagainya...kalau setuju kita serahkan kepada shadan atau kupayee...untuk booking bagi pihak kita...

pertemuan mac adalah pertemuan terakhir kita [ secara akalinya ] namun bukanlah berakhir persahabatan kita...ini adalah satu permulaan..namun untuk berjumpa secara beramai ramai bukan mudah walau tidak mustahil...so, terserahlah kepada kita semua untuk fikir fikirkan...dan aku mencadangkan atas kapasiti sebagai blogger sahaja bukan sebagai penghulu...mandat penghulu dah tamat....

atau cadangan ketiga...kita setup sendiri mengikut kawan kawan rapat dan yangbaik dgn kita...tu lagi senang...macam aku akan setup dgn dollah ...habis citer...

salam

5 comments:

Anonymous said...

macam tulaa...ubah-ubah...cantik background theme polka dot lagi gitu. aku tak setuju buat gathering di resort masa jamuan akhir dulu.

Anonymous said...

wah sof kau ubah lagi blog template kau ye....! Kau ni sebenarnya rajin laa.... Anyway, a very good work sof, keep it up!

Anonymous said...

takut2 masa itu semua sibuk dengan keluarga,ramai pula kawan kita ni tak masuk blog ini pun! macam sudah tak pandai!maklumlah sudah habis belajar, saya setuju juga tapi takut ramai tak berminat.New look blog, congratulation. Low Pulau Ketam.

Anonymous said...

Aku setuju dengan cadangan tu. Senang dah ada yang uruskan tempat penginapan untuk aku sekeluarga. Lepas tu dapat pula bersama-sama kawan2 yang lain. Tapi kite carilah tempat yang lebih selesa dari tempat jamuan akhir dulu.- Hasmah Taib.

Anonymous said...

Sop, aku rasa terharu bila nama aku selalu terselit dlm nukilan hang ni. Terima kasih atas ingatan. Aku setuju cdgn hang ni. Aku mesti ajak mantan lias dan org kaya hj. lias. Sebenarnya aku sgt rindu pd kwn2 gang kita ni, wpun aku tahu aku bukanlah org yg disukai ramai. tpi pd aku gang kita ni yg terbaik. email aku azi_che@yahoo.com.my.

Penghargaan kami ( ii )

jutaan terima kasih

Fasa 1
Dr Norlia bt Mat Norwani
( Teori dan Prinsip Pengurusan Pendidikan)
Prof Madya Dr Omar b Abdull Kareem
(Peng. Sumber Manusia dalam Organisasi Pendidikan)
En Ikhsan bin Othman
( Kurikulum dan Pengajaran Sekolah Rendah)
En Zain
( Communicative English 1)
Fasa 2
Hj Nazirmuddin bin Ahmad
( Kepimpinan Pendidikan)
Prof Kamaruzaman
( Psikologi Pendidikan)
En Omar bin Saleh
( Pend. Jasmani dan Sukan)
Fasa 3
Hj Nazirmudin bin Ahmad
( Pengantar Etika)
En Muhammad Khairudin Lim bin Abdullah
(Pengurusan Perubahan)
En Khalip bin Musa dan Prof Madya Hariri
(Pengurusan Strategik Pendidikan)
Pn Ainon
( Communicative English 2)
Fasa 4
Cik Jessnor dan Pn Harnani
(IT dalam Pengurusan Pendidikan)
Dr Khuan Wai Bing
(Kreativiti dan Inovasi Dalam Pendidikan)
Dr Maria bt Salih & Naziyah & Saadiah
( Kurikulum dan Pengajaran Sains Sekolah Rendah)
Fasa 5
Dr Che Mohd Zulkifli bin Che Omar
(Pemasaran Pendidikan)
Dr Shukri bin Zain
(Penyelidikan Tindakan)
Dr Seri Lanang Jaya bin Rohani
(Prinsip Pengajaran Bacaan)
Dr Lim Chong Hin
(Kurikulum dan Pengajaran Matematik Sekolah Rendah)
Fasa 6
Dr Khuan Wai Bing
( Negotiation Skills)
Hj Abu Bakar bin Yusuf
(Prinsip Pengajaran Penulisan)
En Sulaiman , Pn Suliana & En Samad
( Pengurusan Sistem Maklumat dalam Pendidikan)
Fasa 7
En Ibrahim Tamby Chek
Perakaunan Sekolah Rendah
Dr Malik & Pn Ramlah
Pengurusan Kaunseling
Dr Shukri Zain
Pengurusan Penyeliaan
Fasa 8
Prof Madya Hamidah & En Razak Manaf
Isu dan Perundangan dalam Pendidikan
Cik Asmara & Pn Roziah
Pengurusan ICT Sekolah Rendah

ALAMAT TERKINI AHLI PPGB 5A

ahli

PAHANG DM
JAMALUDIN KARIM
HALIPAH BINTI ABDUL AZIZ
MOHAMAD
YUSOF BIN MOHAMAD
ROHANI A GHANI
SHAHRIN
ALIAS ABU SAMAH
NOORHAYATI BINTI RASUL
TANG KAM LONG
WAI SAU KHAU
SHAHAR FADZILAH
VAIRAM A/L SHANMUGAM

PULAU PINANG

ABDULLAH BIN HASHIM
ANJALAY DEVI A/P KRISHNASAMY
ZUBAIDAH
NORMALA>

KEDAH

CHE HASSAN
AZMI BIN DIN
SEE HOCK CHUAN
LAU

PERLIS

ROSLI

SABAH
MARTIVI
SITI DAYANG
MOHD ZAWAWI
SHELLEY LIEW MUI LIN
@SHIRLEY LIEW
CHUNG YEE LAN
CHIN FONG MOI

SARAWAK
GOEN
APHONG

TRENGGANU
RASELI BIN ISMAIL
ALIAS
HASSAN BIN EMBONG
TENGKU ADNAN

SELANGOR

NORHAYATI
SHAADAN BIN MANAP
YEN LAI LENG
SIAH LAY CHOON
WONG SIEW KUEN
LOW CHOON YEN
NAFSIAH BT HUSIN

JOHOR

CHOONG
TEAH HAK BOON
TEO AH HENG
SOH MENG CHOON

PERAK

WAZIR
MAAROF
CHAN
HAMIDAH
ZAINAL BIN BAHARI
KUPAYEE

MELAKA

CHU CHEE HOE

NEGERI SEMBILAN

HASMAH
SARASWATHY