Wednesday, December 3, 2008

dari Hajah Halipah Aziz

kak pah
memang special sikit bagi aku, rumahnya paling hampir nanti bila aku pencen 2017 untuk aku lawati [ mintak panjang umur] Yang dikatakan special, aku mula menapak kaki aku ke upsi adalah bersama kak pah dan jamal. kami 1st time masuk UPSI dan round kemudian makan tengahari di masjid tanjung malim..berbekal lauk dan nasi kak pah...aku, isteri aku dan mak mertua aku dah berkunjung kerumahnya...malah aku juga membawa rombongan sabahan [ ct dayang, mar tv, vinie ke rumah kak pah...memang satu hari tu kak pah mintak alamat blog, aku lupa nak balas sebab credit habis..leka leka..lupa...[ bukan malas nak layan...salah anggap tu...] tadi aku check...ada komen dari kak pah...
kawan kawan ,
bacalah...

ASLMKUM & slmt pagi,ptng atau Mlm buat rakan yg bkn beragama islam. Kini saya buat kali pertama membuka blog yg diusahakan oleh Adinda Usop.TAHNIAH atas keputusan yang dicapai usop yang sentiasa sibuk dpt ok juga dan buat semua rakkan seperjuangan yang telah menerima keputusan msg2. Buat Usop tak apelah tak kuasa nak layan utk memberikan alamat blog krna tak patut akak tak simpan alamat itu klu nak seribu daya ,melalui Ani Rompin maka berjayalah ,Dengan kemampuan spt kura-kura maka akak dptlah 3.32 itulah kemampuan yang dicapai bagi orang biasa-biasa spt saya.Yang pasti jasa semua pensyarah dari IAB hingga ke UPSI amat dihargai.Di samping itu rakan seisi rumah amat mmembantu saya yang seperti kura-kura merangkat tidak berjalan atau berlari seperti anda semua.Kepada guru awal ICT USOP, Wazir, Mala ,Tengku dan ramai lagi tidak dilupakan. Kerana anda semua kini kita sama-sama mengecapi Kejayaan. Alhamdulillah.(Hjh Halipah A.AZIZ)

lihat lah satu contoh kawan kita yang ikhlas...

6 comments:

Anonymous said...

Tahniah kepada semua kawan, Kita semua sudah SAH tamat pengajian !!!
Hurray! A BIG APPLAUSE FOR OUR EFFORTS!!!!
Thank you For updating all the latest news and results.

Salam dari Choong

kembara kelana said...

terima kasih choong..klick dot at name, put ur name..no need to use or klick dot at anonymous
terima kasih join us..bestkan ramai ramai..leave a comment

Anonymous said...

Pada aku, kak Hjh. Halipah ada keistimewaan tersendiri. Sejak iab, dengan public speaking yang 2x5 dengan aku, jauh dlm dirinya ada kelainan kak Hjh. ni. Dengan patnernya Hasmah, aku selalu berhati-hati dgn depa ni. Itu maknanya ada rasa hormat dan kagum dengan kehebatannya. Tahniah kakpah, bukan saja cemerlang pada sesi pengajian seusia kita ni, tetapi kerana berjaya menjengok blog ni. Sesungguhnya, tanyalah budak2 under grad, bukan senang nak dapat 3 pointer atas. Tak percaya, tanya anak2 kita.

kunan said...

Itu dah jadi adat dalam kehidupan kita Kak Halipah...Tak semestinya kita menolong orang, kita akan naik atas. Saya bersyukur orang yang saya tolong dapat lebih daripada saya, sepertimana anak-anak kita. Sudah pasti kita nakkan anak kita lebih baik daripada kita, sahabat kita lebih baik daripada kita. Shahar pernah mengucapkan terima kasih dan maaf kepada saya kerana mendapat markah PJ lebih tinggi daripada saya, saya jawab saya tak terkilan pun. Lebih baik saya tak tolong kalau saya nak markah lebih tinggi daripada orang lain. Usop Rompin telah menjadi penyebab saya mendapat A untuk subjek Pengurusan Strategik dengan memberi tip pada malam sebelum peperiksaan subjek berkenaan, ketika itu saya amat begitu binggung dan saudara usop telah datang ke bilik kami menceritakan proses pengurusan strategik, sehinggakan saya boleh cerita semula dengan baik kepada orang lain. lebih-lebih lagi menceritakannya dalam peperiksaan sehingga mendapat markah cemerlang. Terima Kasih Usof Rompin.
Apa yang saya nak perkatakan di sini bahawa setiap orang antara kita mempunyai kelebihan masing-masing, kita tak perlu rasa rendah diri sedikit pun, kerana setiap sorang antara kita ada kelemahannya. Ternyata sekali makan kita kena kunyah dan seterusnya kena buang dan banyak lagi kelemahan kita jika kita nak bangkitkannya. Tahniah kepada semua orang kerana berjaya menamatkan pengajian kerana di sebalik itu ramai orang lain yang tak sempat menamatkannya. Cukup sekadar itu.

maaruftake5 said...

kak pah mmg hebat masak tempoyak ikan patin.

mmg bes giler.

c u again masa konvo

Anonymous said...

saya Low, kak pah how are u,lama tak berbual dengan u,tahniah untuk kita semua telah lulus dan tamat pengajian,jumpa waktu konvo ya!

Penghargaan kami ( ii )

jutaan terima kasih

Fasa 1
Dr Norlia bt Mat Norwani
( Teori dan Prinsip Pengurusan Pendidikan)
Prof Madya Dr Omar b Abdull Kareem
(Peng. Sumber Manusia dalam Organisasi Pendidikan)
En Ikhsan bin Othman
( Kurikulum dan Pengajaran Sekolah Rendah)
En Zain
( Communicative English 1)
Fasa 2
Hj Nazirmuddin bin Ahmad
( Kepimpinan Pendidikan)
Prof Kamaruzaman
( Psikologi Pendidikan)
En Omar bin Saleh
( Pend. Jasmani dan Sukan)
Fasa 3
Hj Nazirmudin bin Ahmad
( Pengantar Etika)
En Muhammad Khairudin Lim bin Abdullah
(Pengurusan Perubahan)
En Khalip bin Musa dan Prof Madya Hariri
(Pengurusan Strategik Pendidikan)
Pn Ainon
( Communicative English 2)
Fasa 4
Cik Jessnor dan Pn Harnani
(IT dalam Pengurusan Pendidikan)
Dr Khuan Wai Bing
(Kreativiti dan Inovasi Dalam Pendidikan)
Dr Maria bt Salih & Naziyah & Saadiah
( Kurikulum dan Pengajaran Sains Sekolah Rendah)
Fasa 5
Dr Che Mohd Zulkifli bin Che Omar
(Pemasaran Pendidikan)
Dr Shukri bin Zain
(Penyelidikan Tindakan)
Dr Seri Lanang Jaya bin Rohani
(Prinsip Pengajaran Bacaan)
Dr Lim Chong Hin
(Kurikulum dan Pengajaran Matematik Sekolah Rendah)
Fasa 6
Dr Khuan Wai Bing
( Negotiation Skills)
Hj Abu Bakar bin Yusuf
(Prinsip Pengajaran Penulisan)
En Sulaiman , Pn Suliana & En Samad
( Pengurusan Sistem Maklumat dalam Pendidikan)
Fasa 7
En Ibrahim Tamby Chek
Perakaunan Sekolah Rendah
Dr Malik & Pn Ramlah
Pengurusan Kaunseling
Dr Shukri Zain
Pengurusan Penyeliaan
Fasa 8
Prof Madya Hamidah & En Razak Manaf
Isu dan Perundangan dalam Pendidikan
Cik Asmara & Pn Roziah
Pengurusan ICT Sekolah Rendah

ALAMAT TERKINI AHLI PPGB 5A

ahli

PAHANG DM
JAMALUDIN KARIM
HALIPAH BINTI ABDUL AZIZ
MOHAMAD
YUSOF BIN MOHAMAD
ROHANI A GHANI
SHAHRIN
ALIAS ABU SAMAH
NOORHAYATI BINTI RASUL
TANG KAM LONG
WAI SAU KHAU
SHAHAR FADZILAH
VAIRAM A/L SHANMUGAM

PULAU PINANG

ABDULLAH BIN HASHIM
ANJALAY DEVI A/P KRISHNASAMY
ZUBAIDAH
NORMALA>

KEDAH

CHE HASSAN
AZMI BIN DIN
SEE HOCK CHUAN
LAU

PERLIS

ROSLI

SABAH
MARTIVI
SITI DAYANG
MOHD ZAWAWI
SHELLEY LIEW MUI LIN
@SHIRLEY LIEW
CHUNG YEE LAN
CHIN FONG MOI

SARAWAK
GOEN
APHONG

TRENGGANU
RASELI BIN ISMAIL
ALIAS
HASSAN BIN EMBONG
TENGKU ADNAN

SELANGOR

NORHAYATI
SHAADAN BIN MANAP
YEN LAI LENG
SIAH LAY CHOON
WONG SIEW KUEN
LOW CHOON YEN
NAFSIAH BT HUSIN

JOHOR

CHOONG
TEAH HAK BOON
TEO AH HENG
SOH MENG CHOON

PERAK

WAZIR
MAAROF
CHAN
HAMIDAH
ZAINAL BIN BAHARI
KUPAYEE

MELAKA

CHU CHEE HOE

NEGERI SEMBILAN

HASMAH
SARASWATHY