Sunday, December 7, 2008

Terima kasih dari semua kawan kawan

Sejak keputusan keluar aku banyak menerima sms dari kawan kawan dan ada juga call terus. aku minta maaf sebab sejak aku transfer sim card ke set hp yang baru [ hp lama rosak ] banyak no telah drop , aku harap kawan kawan tak kecik hati bila aku sms balik dengan pertanyaan ..siapa ni?

actually tak syoklah.

tadi dapat sms dari raseli..why u late, dari kak mah...sorang, sorang..dari low tai chi, pulau ketam, 3 kali dari shelley bendahari comel aku, aphong tanya dia punya result tak dapat, dari abg jamal, dari dr kamarudin dua kali, aku call angel balik pulau, dll

semua ini membuktikan setiakawan dan hubungan kita yang best tau..aku suukaaaa sangat.

terima kasih juga kepada pak lah tanjung kerana entrinya, dalam blog..ceria keluarga pak lah. kawna kawan nak buat blog aku ada masukkan entri macamana nak buat blog, sumbangan simantan guru..cikgu wahab. kalau ada nak nulis dalam blog ni ? berikan email aku akan invite macam che hassan, tengku dan dollah...yati masih gagal menjadi contributor..aku pun tak tau kenapa..ajar, ajar dah..choong GY dari muar aku dah invite, tapi tak sudi nak jadi contributor..

tahniah kepada yati rasul kerana mewakili pahang lagi dalam pesta kebudayaan di penang pada 11,12 dan 13....pak lah tanjung, hang tolong yati kat sana..apa apa yang perlu di tolong....jangan harap pada rosli, dia jauh...

sekian dulu...nak tengok pointer member..cepat..lepas 10 dis semua paparan mengenai pointer itu akan di keluarkan. terima kasih kerana berikan kerjasam...

bye

3 comments:

chehassan said...

Terima kasih kembali kpd mu Sop, kerana invite dan ajar aku main2 dgn blog ni. Minta maaflah, aku jadi takda mood bila tengok kwn2 takda respon. Aku taknak diprasangka (kata Ayahku) aku syok sendiri. Sebenarnya, aku pun kebetulan setiap masa depan komputer, nak siapkan perancangan sek 2009, jadi, blog ni sentiasa dalam perhatian aku. Sekali sekala aku curi2 masuk ke blog2 yang dlinkkan dgn blog ni. Nak bagi komen, takut dikata hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong. Apapun, aku bangga dengan mu, dan aku janji akan sentiasa bagi sokongan dan maintain perhubungan yang baik.

Anonymous said...

tq, sop.

Anonymous said...

Amboi cop, hang kata tak boleh harap kat aku. Tak bagitau mana aku tau.

Penghargaan kami ( ii )

jutaan terima kasih

Fasa 1
Dr Norlia bt Mat Norwani
( Teori dan Prinsip Pengurusan Pendidikan)
Prof Madya Dr Omar b Abdull Kareem
(Peng. Sumber Manusia dalam Organisasi Pendidikan)
En Ikhsan bin Othman
( Kurikulum dan Pengajaran Sekolah Rendah)
En Zain
( Communicative English 1)
Fasa 2
Hj Nazirmuddin bin Ahmad
( Kepimpinan Pendidikan)
Prof Kamaruzaman
( Psikologi Pendidikan)
En Omar bin Saleh
( Pend. Jasmani dan Sukan)
Fasa 3
Hj Nazirmudin bin Ahmad
( Pengantar Etika)
En Muhammad Khairudin Lim bin Abdullah
(Pengurusan Perubahan)
En Khalip bin Musa dan Prof Madya Hariri
(Pengurusan Strategik Pendidikan)
Pn Ainon
( Communicative English 2)
Fasa 4
Cik Jessnor dan Pn Harnani
(IT dalam Pengurusan Pendidikan)
Dr Khuan Wai Bing
(Kreativiti dan Inovasi Dalam Pendidikan)
Dr Maria bt Salih & Naziyah & Saadiah
( Kurikulum dan Pengajaran Sains Sekolah Rendah)
Fasa 5
Dr Che Mohd Zulkifli bin Che Omar
(Pemasaran Pendidikan)
Dr Shukri bin Zain
(Penyelidikan Tindakan)
Dr Seri Lanang Jaya bin Rohani
(Prinsip Pengajaran Bacaan)
Dr Lim Chong Hin
(Kurikulum dan Pengajaran Matematik Sekolah Rendah)
Fasa 6
Dr Khuan Wai Bing
( Negotiation Skills)
Hj Abu Bakar bin Yusuf
(Prinsip Pengajaran Penulisan)
En Sulaiman , Pn Suliana & En Samad
( Pengurusan Sistem Maklumat dalam Pendidikan)
Fasa 7
En Ibrahim Tamby Chek
Perakaunan Sekolah Rendah
Dr Malik & Pn Ramlah
Pengurusan Kaunseling
Dr Shukri Zain
Pengurusan Penyeliaan
Fasa 8
Prof Madya Hamidah & En Razak Manaf
Isu dan Perundangan dalam Pendidikan
Cik Asmara & Pn Roziah
Pengurusan ICT Sekolah Rendah

ALAMAT TERKINI AHLI PPGB 5A

ahli

PAHANG DM
JAMALUDIN KARIM
HALIPAH BINTI ABDUL AZIZ
MOHAMAD
YUSOF BIN MOHAMAD
ROHANI A GHANI
SHAHRIN
ALIAS ABU SAMAH
NOORHAYATI BINTI RASUL
TANG KAM LONG
WAI SAU KHAU
SHAHAR FADZILAH
VAIRAM A/L SHANMUGAM

PULAU PINANG

ABDULLAH BIN HASHIM
ANJALAY DEVI A/P KRISHNASAMY
ZUBAIDAH
NORMALA>

KEDAH

CHE HASSAN
AZMI BIN DIN
SEE HOCK CHUAN
LAU

PERLIS

ROSLI

SABAH
MARTIVI
SITI DAYANG
MOHD ZAWAWI
SHELLEY LIEW MUI LIN
@SHIRLEY LIEW
CHUNG YEE LAN
CHIN FONG MOI

SARAWAK
GOEN
APHONG

TRENGGANU
RASELI BIN ISMAIL
ALIAS
HASSAN BIN EMBONG
TENGKU ADNAN

SELANGOR

NORHAYATI
SHAADAN BIN MANAP
YEN LAI LENG
SIAH LAY CHOON
WONG SIEW KUEN
LOW CHOON YEN
NAFSIAH BT HUSIN

JOHOR

CHOONG
TEAH HAK BOON
TEO AH HENG
SOH MENG CHOON

PERAK

WAZIR
MAAROF
CHAN
HAMIDAH
ZAINAL BIN BAHARI
KUPAYEE

MELAKA

CHU CHEE HOE

NEGERI SEMBILAN

HASMAH
SARASWATHY