Saturday, November 29, 2008

Berita Terbaharu dari UPSI

Kawan kawan

Jam 9.40 malam tadi aku menerima telefon dari Open School Che Hassan, dia menerima berita dari Yati Aziz sahabat kita yang tinggal berhampiran dengan UPSI, result fasa 7 dan fasa 8 dah keluar. Yati Aziz mendapat Second Class Upper. Tahniah Yati. Kau memang cantik manis, cute dan montel..maka terus aku masukkan entri ini.

Kawan kawan yang lain?

Suspen menanti surat kiriman dari UPSI, bawak bersabar na...tak kan lari gunung di kejar. Kalau dapat First Class harap dapat beritau kat kita semua,

Selamat menunggu keputusan Fasa 7 dan Fasa 8 [ sem 4 ] PPGB dari UPSI

Aku? Lulus sudahlah...

10 comments:

Anonymous said...

aku tak kisah sangat pasal result tu, janji lulus sudah.... tapi teruja jugak nak tahu, hehehe

kembara kelana said...

setakat ni orang KL dan Selangor dah dapat, yati Aziz dan Nafsiah dapat 2nd class Upper. Tahniah untuk mereka ayang berusaha bersungguh sungguh, berulang lagi dari rumah. aku? sama pulak dengan kau sop, janji lulus tapi teruja jugak. [ ada kala kita ni sama ler pulak perasaan nya..ni aku malas ni...]

Anonymous said...

Sop, result aku pun sama. Kelas 2 atas. Jadilah tu. Tapi yang aku seronok, projek 3 aku dr. kamalia bagi A sebagaimana yang dijanjikan olehnya. Tkasih Dr. Brahim Tamby pun aku dpt A, padanlah dengan tugas sebagai JU Panjar Wang Runcit. Aku percaya semua rakan kita lulus dengan baik. Mengapa aku kata begitu, sehingga fasa 8, takdapun yang tercicir, hatta Jamal Balok pun. Aku teringat kata-kata Jamal ketika di IAB, aku tak perlu risau kerana aku 'tumpang bas' korang semua. Korang sampai, akupun sampai walaupun aku duduk belakang. Kata-kata Jamal ini, seharusnya dijadikan ikhtibar. Dan aku rasa banyak lagi peribahasa Melayu yang seharusnya kita teladani. Tahniah semua.

Seri Suryati said...

tahniah che hssn!
u did very well. saya belum dapat lagi. esok agaknya.debor.

kembara kelana said...

3.3 keatas akan mendapat 2nd class upper. che hassan kau memang patut dapat sebab kau tak lokek ilmu dan tak kuat kemut. tahniah. berapa pointer? sambung master? daftar bulan 6, masuk bulan 12.

Anonymous said...

Puteri Dusun.....Tahniah! Naf, Yati and Che Hassan..u all dapat 2nd class upper...teruja jugak nak tau result ni...

Buat Yati...Tahniah kerana dah berjaya buat blog sendiri..

kembara kelana said...

puteri dusun
semoga sehat, yati aziz semoga sehat, mak rozita dan mak dollah yang ebrada di ICU semoga sehat dan cepat sembuh.
aku? sakit separuh badan..dalam dua tiga hari ni aku tak dapat nak entri blog apa apa...semoga che hassan dan dollah akan entri berita baru..dah tiga hari..bisa sungguh..harap kawan kawan semua dapat keputusan yang baik dan bagus. aku? lulus dah lah sebab f7 dan f8 aku banyak buat kerja amal saja. salam pada semua.

Anonymous said...

la bila keluaq, aku tak terima pun!.dr. kamalia tu sapa?

kembara kelana said...

dr kamalia tu dr khuan.

kunan said...

Saya tak pernah mimpikan markah tinggi, apatah lagi mimpikan masuk universiti. Tetapi kini kita telah pun layak dianugerahkan ijazah sarjana muda dan kini dah pun isi borang buat master bersama Hassan Embong dan Joni di UMT. Mintak-mintak mendapat ehsan dan diterima masuk kerana mohon dengan result fasa 1-6 je. Walaupun begitu saya ucapkan tahniah kepada rakan-rakan yang mendapat keputusan cemerlang dan khususnya bagi mereka-mereka yang gentlemen dan gentlewomen dalam dewan peperiksaan. Kita jangan lupa terhadap jasa baik UPSI dan pensyarah-pensyarah kita yang memberi ruang yang cukup luas kepada kita untuk meneruskan pengajian hingga kita sama-sama tamat dengan jayaaaaanya. Orang yang paling saya tak lupa ialah Sdri Nafsiah, bukan saja mampu mengikuti kursus, malah mampu mendapat markah cemerlang. Tahniah kepada anda semua.

Penghargaan kami ( ii )

jutaan terima kasih

Fasa 1
Dr Norlia bt Mat Norwani
( Teori dan Prinsip Pengurusan Pendidikan)
Prof Madya Dr Omar b Abdull Kareem
(Peng. Sumber Manusia dalam Organisasi Pendidikan)
En Ikhsan bin Othman
( Kurikulum dan Pengajaran Sekolah Rendah)
En Zain
( Communicative English 1)
Fasa 2
Hj Nazirmuddin bin Ahmad
( Kepimpinan Pendidikan)
Prof Kamaruzaman
( Psikologi Pendidikan)
En Omar bin Saleh
( Pend. Jasmani dan Sukan)
Fasa 3
Hj Nazirmudin bin Ahmad
( Pengantar Etika)
En Muhammad Khairudin Lim bin Abdullah
(Pengurusan Perubahan)
En Khalip bin Musa dan Prof Madya Hariri
(Pengurusan Strategik Pendidikan)
Pn Ainon
( Communicative English 2)
Fasa 4
Cik Jessnor dan Pn Harnani
(IT dalam Pengurusan Pendidikan)
Dr Khuan Wai Bing
(Kreativiti dan Inovasi Dalam Pendidikan)
Dr Maria bt Salih & Naziyah & Saadiah
( Kurikulum dan Pengajaran Sains Sekolah Rendah)
Fasa 5
Dr Che Mohd Zulkifli bin Che Omar
(Pemasaran Pendidikan)
Dr Shukri bin Zain
(Penyelidikan Tindakan)
Dr Seri Lanang Jaya bin Rohani
(Prinsip Pengajaran Bacaan)
Dr Lim Chong Hin
(Kurikulum dan Pengajaran Matematik Sekolah Rendah)
Fasa 6
Dr Khuan Wai Bing
( Negotiation Skills)
Hj Abu Bakar bin Yusuf
(Prinsip Pengajaran Penulisan)
En Sulaiman , Pn Suliana & En Samad
( Pengurusan Sistem Maklumat dalam Pendidikan)
Fasa 7
En Ibrahim Tamby Chek
Perakaunan Sekolah Rendah
Dr Malik & Pn Ramlah
Pengurusan Kaunseling
Dr Shukri Zain
Pengurusan Penyeliaan
Fasa 8
Prof Madya Hamidah & En Razak Manaf
Isu dan Perundangan dalam Pendidikan
Cik Asmara & Pn Roziah
Pengurusan ICT Sekolah Rendah

ALAMAT TERKINI AHLI PPGB 5A

ahli

PAHANG DM
JAMALUDIN KARIM
HALIPAH BINTI ABDUL AZIZ
MOHAMAD
YUSOF BIN MOHAMAD
ROHANI A GHANI
SHAHRIN
ALIAS ABU SAMAH
NOORHAYATI BINTI RASUL
TANG KAM LONG
WAI SAU KHAU
SHAHAR FADZILAH
VAIRAM A/L SHANMUGAM

PULAU PINANG

ABDULLAH BIN HASHIM
ANJALAY DEVI A/P KRISHNASAMY
ZUBAIDAH
NORMALA>

KEDAH

CHE HASSAN
AZMI BIN DIN
SEE HOCK CHUAN
LAU

PERLIS

ROSLI

SABAH
MARTIVI
SITI DAYANG
MOHD ZAWAWI
SHELLEY LIEW MUI LIN
@SHIRLEY LIEW
CHUNG YEE LAN
CHIN FONG MOI

SARAWAK
GOEN
APHONG

TRENGGANU
RASELI BIN ISMAIL
ALIAS
HASSAN BIN EMBONG
TENGKU ADNAN

SELANGOR

NORHAYATI
SHAADAN BIN MANAP
YEN LAI LENG
SIAH LAY CHOON
WONG SIEW KUEN
LOW CHOON YEN
NAFSIAH BT HUSIN

JOHOR

CHOONG
TEAH HAK BOON
TEO AH HENG
SOH MENG CHOON

PERAK

WAZIR
MAAROF
CHAN
HAMIDAH
ZAINAL BIN BAHARI
KUPAYEE

MELAKA

CHU CHEE HOE

NEGERI SEMBILAN

HASMAH
SARASWATHY